Emmelie

Igår dag / kväll / natt :

Först vaknade jag runt 10 något trorjag o några min efter jag har vaknat så fick jag ett mess
av Rasmus som hade sovit över hos David med Mp o WIlle där det stod, vill ni komma o kolla på film?
Så jag o sis sminkade o fixade oss sen stack vi te David ´men vi kollade inte på film utan vi skojade
o hade kul kul! Sen gick jag o sis hem o åt o så sen på kvällen gick jag o sis ut med David en stund
o sen gick vi upp te mej. Sen så kom vi fram till att David skulle sova här. Mamma skulle inte va hemma
bara jag,sis o David, bättre kan det inte bli? Iaf så efter mamma gått så brottades,drygade,flummade vi
o myycke mer :D Jag tänker inte berätta om vad vad som hände på natten! Lalalala stackars er ;)

Idag : Först vaknade vi runt 10:00 eller aa jag i alla fall o efter ett tag vaknade David . Sis låg fortfarande
o sov o helt plötsligt började hon ttyp snacka o grejer i sömnen, hahah jag o David as garva ! Aja sen har vi
inte gjort så jätte mycket men vi ska äta lunch o sen dra ut !

Pusshej ! //


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0